Lázeňský hotel Imperial ****superior

imperial.jpg Nová implementace IS GubiSPA

V polovině ledna proběhla implementace IS GubiSPA v Lázeňském hotelu Imperial ****superior ve Františkových lázních. Systém v hotelu Imperial podporuje veškeré hotelové i organizační procesy – Rezervační oddělení, Recepce, Obchodní úsek, Restaurace a Skladové hospodářství.

Současně byly u zákazníka implementovány mimo jiné i standardní hotelové funkce:

  • Housekeeping – přehled o uklizenosti pokojů (ve spolupráci s tel.ústřednou)
  • Housestatus – přehled o obsazenosti ubytovacích kapacit
  • Overbooking – rozlišení předběžných a definitivních rezervací a jejich využití pro zvýšení obsazenosti pokojů
  • Časovou blokaci pokojů, nově přepracované grafické ubytování a další funkce
  1. Housekeeping – přehled o uklizenosti pokojů (ve spolupráci s tel.ústřednou)
  2. Housestatus – přehled o obsazenosti ubytovacích kapacit
  3. Overbooking – rozlišení předběžných a definitivních rezervací a jejich využití pro zvýšení obsazenosti pokojů
  4. Časovou blokaci pokojů, nově přepracované grafické ubytování a další funkce

IS GubiSPA není pouze systémem určeným pro léčebné lázně, ale plně pokrývá i potřeby hotelových zařízení a mezinárodních řetězců.

Děkujeme zaměstnancům hotelu za spolupráci při implementaci.