Účinná forma marketingu

Podpora SMS kampaní

Graf SMS_1.png

Máme připraven další z našich podpůrných modulů pro rozvoj obchodu a podporu marketingových aktivit.

Aktuálně se zaměřujeme na propagaci pomocí SMS marketingu. Pokud Vás napadá otázka, proč zrovna SMS marketing, odpověď je zřejmá z uvedených výzkumů:

 

  1. Odlišení se od ostatních lázeňských a hotelových společností - více jak 28% společností z řad lázní a hotelů SMS marketing plánuje zavést.
  2. Počet čtenářů kampaní – 98% doručených SMS zpráv je také zobrazeno a přečteno. Proti tomu „běžné“ emailové kampaně mají úspěšnost, tedy zobrazení a přečtení 22%.
  3. Při cíleném SMS marketingu jsme schopni zaujmout 19% z oslovených adresátů, emailová kampaň zaujme 4,2%...
  4. K reálnému obchodu přistoupí 8,3% oslovených, u emailu 1,73%...


Modul zaměřený na SMS kampaně, který je součástí našich programů GubiSPA, Vám pomůže v těchto oblastech:

 

  1. Pro každou SMS kampaň můžete vytvořit vlastní šablonu, kterou lze kdykoliv opakovaně použít.
  2. V šabloně je možné využít data ze systému pro tzv. personalizaci SMS zprávy - oslovení, jméno, příjmení (se správným skloňováním).
  3. Automatické přihlašování a odhlašování klientů do a z kampaně pomocí SMS kódů.
  4. Automatická komunikace s klienty – pomocí automatické personalizace SMS zpráv má klient dojem, že informace je určena pouze a přímo jemu.
  5. Jednoduchá evidence a zpracování nabízených akcí – tzv. „na tři kliknutí“:
    1. Prodej zboží pomocí SMS na recepci s připsáním na osobní účet
    2. SMS obejdnávka wellness s rezervací služby a platbou
    3. Rezervace procedur pomocí SMS zpáv s možností automatického časování
    4. Automatické odesílání SMS kampaní podle definovaného plánu.

... a mnoho dalších možností

 

Pokud máte zájem dozvědět se více o SMS kampaních, nejen z pohledu informačního systému, neváhejte nás kontaktovat.