Jak prodávat více #11 - Reporting II SPA - část 2

Záznam z jedenáctého dílu webináře pro lázně a hotely zaměřeného na změny zákaznického chování, postupy, strategie a techniky prodeje pro lázně a hotely. Tento  díl se věnuje SPA reportingu. Řešíme otázky jednotlivých KPI ukazatelů, vytíženosti SPA, ATR, nákladových cen procedur, změn spa ukazatelů v průběhu dne.

00:11   Jak se mění vytíženost SPA v průběhu dne?
02:03   Proč většina lázní počítá vytíženost SPA nesprávně?
04:31   Špinavé triky pro umělé navýšení vytíženost SPA.
09:06   Sledování průměrných výnosů SPA (ATR)
13:28   Sledování průměrných výnosů SPA na hodinu (ATR per hour)
16:10   Jak se mění průměrné výnosy v průběhu dne?
19:21   Doplňkové ukazatele SPA - Revpath, Trevpsqm, Trevpec, Srevpor
21:30   Případová studie 1 - který zaměstnanec nejlépe prodává procedury?
28:34   Případová studie 2 - na jaké procedury zaměřit prodej?